joi, 16 august 2012

Nemira-reduceri peste reduceri!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
    
Îmi place mult promoţia asta, mai ales că se aplică tuturor- căci în fiecare lună, sărbătoriţii acelei luni primesc această promoţie! Eu am profitat din plin de ea în februarie şi în martie, de ziua alor mei când le-am făcut cadou cărţile pe care eu le voiam :)) Mi-am luat atunci " Ghidul leneşului . Mic tratat pentru leneşi rafinaţi", precum şi primele două volume din " Saga cântec de gheaţă şi foc", dar şi " Nici moartă nici angajată" şi " Nici moartă nici măritată" , cărţi pe care le recomand tuturor celor ce au nevoie de câteva hohote mari de râs. :))
Ghidul leneşului, deşi pare o carte...duşmănoasă, ce are la prima vedere, dacă e să te iei după titlul destul de sugestiv, tema criticării obiceiurilor proaste ale leneşilor ( inclusiv moi), este o carte despre oameni, despre felul nostru de a fi, despre cât de mult te poţi bucura de trândăveală!
Despre Gheaţă şi foc, cum o prescurtez eu...hmm...serie mai genială încă nu am întâlnit. Pentru cei ce-au văzut serialul vă pot spune că paginile scrise nici nu se compară cu episoadele de pe HBO. Lumea scrisă de la 0 a lui George R.R. Martin, este, indiscutabil, cea mai divină serie fantasy!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu