joi, 23 august 2012

Cupon reducere "Ultima vrăjitoare din Transilvania"!


Am citit pe pagina de facebook a editurii Herg Benet, o veste foarte foarte bună pentru cei ce nu şi-au luat cartea aceasta încă. Pentru mine vestea e destul de...ok, căci mi-am cumpărat acum o săptămână cartea, fără cupon, desigur :)) Sper să profitaţi de şansa asta. Cartea asta e genială, e una din cărţile cu o temă surprinzătoare, originală, un stil al autoarei perfect de a scrie, o editură ce merită toate aplauzele şi o copertă ce nu te lasă pur şi simplu să nu o cumperi . Dacă nu mă credeţi pe mine, ascultaţi-o pe Krisz!

"Librăria online a editurii Herg Benet oferă un cupon de reducere de 15 lei exclusiv pentru primul volum al trilogiei "Ultima vrăjitoare din Transilvania".
Codul de reducere este "ANEKE".
Cuponul este valabil până la data de 31 august."






De asemenea , reducerea " August poetic" de la Herg Benet, încă este valabilă...deci nu ezitaţi să cumpăraţi minunatele volume de poezie. Eu mi-am luat vreo 8 volume, la un preţ de chilipir. 5 lei o carte ce conţine idei geniale, versuri măreţe ce exprimă atâtea gânduri încât nu pot fi descrise. O să vă spun mai multe în următoarea recenzie :) 

Un comentariu:

  1. Ah ,cat mi-a placut cartea asta , am luat-o la o zi dupa ce a aparut! Vreau vol. 2!!! :)))

    RăspundețiȘtergere