vineri, 3 august 2012

Book Lovers Challenge (2)

2. Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău.


 Prima mea recenzie...am făcut-o pe blogul meu, dar am refăcut-o și aici :)). A fost făcută la Sânge Satanic  de Cristina Nemerovschi. Greu nu mi-a fost și vă pot spune și de ce. Nu mi-am închipuit că mulți vor citi recenzia, că va conta foarte mult părerea mea, așa că am scris-o sincer, direct, fără abureli, nu-mi place să mint când îmi spun părerea, dar obișnuiesc să găsesc în fiecare carte o comoară, un lucru pe care-l am de învățat și de ținut minte. A contat mult faptul că din cartea aceea poți extrage fiecare rând și îl poți comenta în infinite feluri, astfel încât și să nu vrei, îți poate ieși o recenzie foarte bună :)). Curioasă sunt mereu, și mereu va conta părerea cititorilor despre ceea ce scriu, indiferent că e o recenzie sau că îmi spun părerea despre un anumit cântec :))
Oricum, sper să mă fi descurcat pentru o primă recenzie destul de bine, și sper ca, în viitor, să capăt din ce în ce mai multă experiență, să scriu fără rețineri,  să scriu la fel de liber cum scriu acum, și mai ales, să iubesc la fel de tare cum iubesc acum ceea ce fac :)

2 comentarii: